Maj, 2014

Sobotni wyjazd rowerkiem za miasto.

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W sobotnie przedpołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Mierzyno - Kostkowo - Chynowie - Łęczyce - Lębork. Dystans wyniósł 62 km.
Co do samej jazdy. Na samym początku trasy do Kostkowa jechało się dobrze.  W Kostkowie po skręcie w prawo w nogach nagle zabrakło mi mocy w nogach. Ciężko podjeżdżało mi się pod górki, na prostych nogi pedałowały ok. 3 - 4 km/h wolniej niż dotychczas. Zmęczony, nieco później niż planowałem, ale szczęśliwy wróciłem do Lęborka.
Pozdrawiam.

Piątkowy popołudniowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Piątek, 30 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W piątkowe popołudnie po zakończonej pracy postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Redkowice - Janowice - Rozgórze - Krępa Kaszubska - Lędziechowo - Łebień - Rekowo - Lębork. Dystans wyniósł 45 km.
Co do samej jazdy. Podobnie jak ostatnio jechało się bardzo dobrze, w nogach była moc. Pogoda do jazdy bardzo dobra.
Pozdrawiam.

Czwartkowy wyjazd za miasto.

Czwartek, 22 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W czwartkowe popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Nawcz - Lębork. Dystans wyniósł 42 km.
Co do samej jazdy. Jechało się bardzo dobrze, potraktowałem ją jako rozgrzewkę przed grą w piłkę nożną na orliku o 19:30. Pogoda do jazdy bardzo dobra, przeszkadzał jedynie fatalny asfalt na odcinku Nawcz - Dzięcielec.
Pozdrawiam.

Środowy popołudniowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Środa, 21 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W środowe popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Kamienica Królewska - Niepoczołowice - Linia - Lębork. Dystans wyniósł 51 km.
Co do samej jazdy. Jechało się bardzo dobrze. Podobnie jak we wtorek w nogach była moc. W okolicach Łebuni odjechałem na pewną odległość Marcinowi i zatrzymałem się niedaleko Kamienicy Królewskiej. Przyjaciel dojechał do mnie po ok. 2 minutach. Następnie razem udaliśmy się w kierunku Lęborka.
Pozdrawiam.

Wtorkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Wtorek, 20 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

We wtorkowe popołudnie, po skończonej pracy postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Żelazno - Maszewko - Łebień - Wilkowo - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 57 km.
Co do samej jazdy. Jechało się bardzo dobrze, w nogach była moc. W Wilkowie spotkałem naszą prezes - Izę, z którą zamieniłem kilka słów. Pogoda do jazdy bardzo dobra. Jazda udana :-).
Pozdrawiam.

Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto, czyli jazda z przygodami.

Niedziela, 18 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W niedzielę postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Chmieleniec - Rozłazino - Dąbrówka Wielka - Lubowidz - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 46 km.
Co do samej jazdy. Planu na trasę nie było - wiadome było tylko to, że wyjazd ma być pokonany w większości drogami leśnymi. Tak dojechaliśmy do Chmieleńca i Rozłazina. W Rozłazinie kawałek przejechaliśmy szosą, by niebieskim szlakiem drogami gruntowymi dojechać do Dąbrówki Wielkiej. Następnie udaliśmy się w okolice Jeziora Lubowidz. Tu wjechaliśmy w bagna, podczas jednego z przejazdów przez rzeczkę łańcuch przy korbie spadł i zaklinował się. Po ok. 10 minutach udało się rower naprawić. Po chwili zaczął padać deszcz. Na szczęście limit pecha już wyczerpaliśmy i zmęczeni, ale z przygodami wróciliśmy do Lęborka.

Sobotni, krótki wyjazd rowerkiem za miasto.

Sobota, 17 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W sobotnie przedpołudnie razem z kilkunastoma osobami ze stowarzyszenia Lew Lębork i nie tylko postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Celem wycieczki było odwiedzenie mostu kolejowego w Karczemkach. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Lubowidz - most kolejowy w Karczemkach - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 20 km.
Co do samej jazdy. Jechało się dobrze, wyjazd ten potraktowałem ulgowo. Pogoda do jazdy dobra.

Piątkowy popołudniowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Piątek, 16 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W piątkowe popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaka pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Godętowo - Lubowidz - Lębork. Dystans wyniósł ponad 26 km, z czego odcinki Lębork - Łęczyce i Godętowo - Lubowidz pokonałem w większości drogami leśnymi.
Co do samej jazdy. Celem było odwiedzenie leśnego punktu widokowego niedaleko Lęborka. Po ok. 30 minutach dojechaliśmy tam i oczom ukazał się piękny widok okolic Lęborka. Po zrobieniu kilkudziesięciu zdjęć udaliśmy się w kierunku Lęborka wokół Jeziora Lubowidz. Pogoda do jazdy dobra.

Czwartkowy wyjazd za miasto.

Czwartek, 15 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W czwartkowe popołudnie postanowiłem wybrać się na krótki wyjazd rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Redkowice - Janowice - Garczegorze - Wilkowo - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 30,5 km.
Co do samej jazdy. Będąc ograniczony czasowo przed grą w piłkę o 19:30 postanowiłem zrobić sobie małą rozgrzewkę w postaci jazdy rowerkiem. Jechało się dobrze, pogoda dopisała.

Wtorkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Wtorek, 13 maja 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

We wtorkowe popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Towarzyszył mi Marcin. trasa, jaka pokonaliśmy to: Lębork - Redkowice - Janowice - Rozgórze - Krępa Kaszubska - Gęś - Krępa Kaszubska - Lębork. Dystans wyniósł 35 km.
Co do samej jazdy. Zaczęła się ona od przebitej dętki w przednim kole Marcina w okolicach Nowej Wsi Lęborskiej ok. 5 km od Lęborka. Wróciliśmy się razem domu w celu zmiany roweru. Następnie pojechaliśmy w kierunku Gęsi odwiedzić miejsce pamięci - obozu ewakuacyjnego dla więźniów obozu koncentracyjnego Stutthof. Po kilkunastu minutach razem spokojnie wróciliśmy do Lęborka.