Lipiec, 2014

Wtorkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Wtorek, 22 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

We wtorkowe popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Wilkowo - Garczegorze - Łebień - Rekowo - Łęczyce - Godętowo - Ługi - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 37 km.
Co do samej jazdy. Jechało się dobrze. Pierwotny plan zakładał pokonanie ok. 64 km, został jednak przerwany we wsi Godętowo przy skrzyżowaniu z drogą krajową nr 6 z powodu pęknięcia łańcucha w rowerze Marcina. Odcinek Godętowo - Ługi pokonaliśmy pieszo, prowadząc rowery, natomiast od pojawienia się chodnika we wsi Ługi wziąłem kolegę za "fraki" :-) i w taki sposób razem dojechaliśmy do Lęborka. Na szczęście obyło się bez żadnego upadku :-).
Poniżej kilka zdjęć.

Awaria roweru Marcina
Awaria roweru Marcina © adammatuszek

Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 20 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

W niedzielne popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem nad morze. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Żelazno - Sasino - Stilo - Sasino - Maszewko - Łebień - Garczegorze - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 73,5 km.
Co do samej jazdy. Jechało się dobrze. W nogach był odczuwalny przedpołudniowy wyjazd na Kaszuby. Przed Żelaznem korzystając z nawigacji chciałem skrócić drogę i wjechałem w drogę gruntową. Po kilkuset metrach okazała się kompletnie nieprzejezdna i przez pola trzeba było wracać do drogi asfaltowej. Żadnych innych przygód na szczęście nie było :-). Wykąpaliśmy się w morzu i po 22:00 wróciliśmy do Lęborka.

• Sprzęt Maxbike Gavia

Niedzielny poranny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 20 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

W niedzielny poranek korzystając z pięknej pogody postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Gowidlino - Siemirowice - Cewice - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 65,5 km.
Co do samej jazdy. Jechało się świetnie. W drodze do Sierakowic otrzymałem telefon od Marcina z propozycją wyjazdu nad morze. Poinformowałem go, że jestem w trasie i razem możemy wyjechać popołudniu. Z tego też powodu skróciłem trasę (w planach miało być zrobienie ok. 24 km pętli przez Sulęczyno). Na całej trasie świeciło słoneczko, w nogach cały czas była moc, a to najważniejsze :-).

• Sprzęt Maxbike Gavia

Sobotni wyjazd rowerkiem za miasto.

Sobota, 19 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

W sobotnie południe postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Wicko - Charbrowo - Wicko - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 41 km.
Co do samej jazdy. Był to mój 2 wyjazd tego dnia, godzinkę wcześniej wróciłem do domu z 53 km wycieczki. Szybki prysznic, zmiana ubrań, coś przekąsiłem i wyruszyłem w drogę. Jak wspomniałem we wcześniejszej notce jechaliśmy grupą jako Lew Lębork na Paradę Czarownic z okazji Dni Gminy Wicko. Przyjechaliśmy tam, wzięliśmy udział w paradzie i wróciliśmy do Lęborka.
Poniżej kilka zdjęć.

Ścieżka rowerowa we wsi Gęś
Ścieżka rowerowa we wsi Gęś © adammatuszek

Ze Sławkiem i Markiem w Wicku
Ze Sławkiem i Markiem w Wicku © adammatuszek

Z Krzysztofem Skibą w Charbrowie
Z Krzysztofem Skibą w Charbrowie © adammatuszek

• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Sobotni, krótki wyjazd rowerkiem za miasto.

Sobota, 19 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

W sobotni poranek postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Linia - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 53 km.
Co do samej jazdy. Wyjazd ten potraktowałem ulgowo, gdyż wiedziałem, że po 12:00 grupą jako Lew Lębork jedziemy do Charbrowa na Paradę Czarownic z okazji Dni Gminy Wicko. Z racji pięknej pogody postanowiłem z rana zrobić 50 km. Pogoda dopisała, słoneczko świeciło na całej trasie.

Bociany na polu przy drodze Łęczyce - Godętowo
Bociany na polu przy drodze Łęczyce - Godętowo © adammatuszek

• Sprzęt Maxbike Gavia

Czwartkowy wyjazd za miasto.

Czwartek, 17 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

W czwartkowe popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Kamienica Królewska - Niepoczołowice - Linia - Lębork. Dystans wyniósł 51,5 km.
Co do samej jazdy. Jechało się świetnie. Wyjazd potraktowałem jako rozgrzewkę przed grą w piłkę na orliku o 19:30. W nogach była moc, słoneczko świeciło na trasie.
Pozdrawiam.

Środowy popołudniowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Środa, 16 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

W środowe popołudnie w ramach akcji "Minirajdy z Lwem" postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem  to: Lębork - Wilkowo - Obliwice - Tawęcino - Brzeźno Lęborskie - Lębork. Dystans wyniósł 37 km.
Co do samej jazdy. Jechało się bardzo dobrze, tempo spokojne. Celem jazdy było odwiedzenie mostu kolejowego w Tawęcinie. Jechałem tam po raz drugi, pierwszy raz prowadziłem grupę kilkunastu rowerzystów. Pogoda i humory dopisały.
Pozdrawiam.
Spotkanie przed wyjazdem na most kolejowy w Tawęcinie
Spotkanie przed wyjazdem na most kolejowy w Tawęcinie © adammatuszek

Na moście kolejowym w Tawęcinie
Na moście kolejowym w Tawęcinie © adammatuszek

Most kolejowy w Tawęcinie
Most kolejowy w Tawęcinie © adammatuszek

Droga gruntowa w kierunku Świchowa
Droga gruntowa w kierunku Świchowa © adammatuszek

• Sprzęt Maxbike Gavia

Wtorkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Wtorek, 15 lipca 2014 · dodano: 15.07.2014 | Komentarze 1

We wtorkowe popołudnie po zakończonej pracy postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Gowidlino - Cewice - Lębork. Dystans wyniósł 65,5 km.
Co do samej jazdy. Jechało się świetnie. W nogach była odczuwalna moc i głód jazdy po 4 deszczowych dniach. Na wielu odcinkach udawało się mocniej przyspieszyć, w kilku jadąc z Marcinem zwalniałem. Kilka dni przed tym wyjazdem ustawiłem inaczej siodełko - przesunąłem je nieco do przodu. Wydaje się, że udało się w końcu ustawić dobrą pozycję do jazdy :-). Przy wjeździe do Sierakowic byłem świadkiem niedoszłej stłuczki - kierowca prawie wjechał w tył poprzedzającego go pojazdu i w ostatniej chwili zjechał na pobocze.
Pogoda do jazdy świetna, świeciło słoneczko, wiał słaby wiatr.

Z moją Gavią :-). W tle droga do Jeziora Osowskiego
Z moją Gavią :-). W tle droga do Jeziora Osowskiego © adammatuszek

Środowy popołudniowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Środa, 9 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 1

W godzinach popołudniowych po zakończonej pracy postanowiłem wybrać się rowerkiem nad Morze Bałtyckie. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Żelazno - Sasino - Stilo - Sasino - Maszewko - Łebień - Garczegorze - Lębork. Dystans wyniósł ok. 73 km.
Co do samej jazdy. Początkowo wyjazd utrudniał silny wschodni wiatr. Dojeżdżając do Żelazna Marcin złapał kapcia w przednim kole. Po niecałej godzinie przyjechał jego brat Darek z pompką i nową dętką. Po chwili ruszyliśmy w drogę nad morze. Wykąpaliśmy się (woda bardzo ciepła), ja porobiłem zdjęcia i o 20:45 wyjechaliśmy w drogę powrotną do Lęborka. Spokojnym tempem zaopatrzeni w dobre oświetlenie już bez żadnych przygód dojechaliśmy do Lęborka.

Morze Bałtyckie w miejscowości Stilo

Plaża i Morze Bałtyckie w miejscowości Stilo
Plaża i Morze Bałtyckie w miejscowości Stilo © adammatuszek

Nad Morzem Bałtyckim w miejscowości Stilo © adammatuszek

• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Niedzielny popołudniowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 6 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 0

W niedzielne popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Towarzyszył mi Marcin. Trasa, jaka pokonałem to: Lębork - Redkowice - Chocielewko - Redkowice - Janowice - Krępa Kaszubska - Lędziechowo - Łebień - Rekowo Lęborskie - Kisewo - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 53 km.
Co do samej jazdy. Jechało się bardzo dobrze. W nogach czuć był poranny wyjazd na Kaszuby. Z tego powodu na kilku podjazdach pod Redkowice, Rozgórze i Krępę Kaszubską jechałem nieco spokojniej, tak aby zachować siły na dalszą część zaplanowanej trasy. Pogoda do jazdy bardzo dobra, odczuwalny był nieco silniejszy wiatr niż rano.