Sobotni grupowy wyjazd za miasto na Stilo.

Sobota, 31 sierpnia 2013 · dodano: 07.09.2013 | Komentarze 0

W sobotnie przedpołudnie grupowo wybraliśmy się rowerami za miasto. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Żelazno - Kurowo - Sasino - Maszewko - Łebień - Lębork. Dystans wyniósł ok. 75 km.
Co do samej jazdy - jechało się dobrze. Celem była wizyta na latarni Stilo. Wyjechaliśmy po godzinie 10:00, meldując się na latarni przed 13:00. Tu zrobiliśmy sobie przerwę, kilka osób (w tym ja) weszło na latarnię płacąc 6 zł za bilet. Po kilkunastu minutach rozdzieliliśmy się na dwie grupy - część osób udała się nad morze, a część czekała w pobliskim barze. Ok. 15:00 wyruszyliśmy w drogę powrotną, do Lęborka dojeżdżając dwie godziny później.
Pogoda do jazdy dobra, przez cały czas świeciło słoneczko, było też ciepło.
Poniżej kilkanaście najciekawszych zdjęć z trasy.

Widok na okolice z latarni morskiej w Stilo © adammatuszek

Widok na współtowarzyszy wyprawy z latarni morskiej w Stilo © adammatuszek

Ze współtowarzyszami wycieczki na latarni morskiej w Stilo © adammatuszek

Ze współtowarzyszami wycieczki na tle latarni morskiej w Stilo © adammatuszek