Niedzielny wyjazd ze Stowarzyszeniem Szprycha ze Słupska.

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 02.05.2014 | Komentarze 1

W niedzielne przedpołudnie postanowiłem wybrać się na wyjazd rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Potęgowo - Grapice - Stowięcino - Redkowice - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 34,5 km.
Co do samej jazdy. Pomimo lekkiego przeziębienia, trochę ryzykując postanowiłem skorzystać z dobrej pogody jak na koniec marca i skorzystałem z zaproszenia Słupskiego Stowarzyszenia Rowerzystów Szprycha, którzy wybierali się rowerkami do Lęborka. Wraz z kilkoma osobami z Lęborka wsiedliśmy w pociąg SKM do Potęgowa. Tu czekali na nas słupscy rowerzyści i razem spokojnym tempem pojechaliśmy do Grapic, gdzie zobaczyliśmy stary pałac. Następnie udaliśmy się do Redkowic, gdzie zrobiliśmy sobie dłuższą przerwę. Z powodu innych zaplanowanych zajęć musiałem jechać do Lęborka, a grupka pojechała do Zdrzewna i potem do Lęborka.
Podsumowując - wyjazd udany, pogoda do jazdy dobra, zdrowie na szczęście dopisało.
Poniżej kilka zdjęć z jazdy.

Stary pomnik w okolicach Grapic
Stary pomnik w okolicach Grapic © adammatuszek

Stary pałac w Grapicach
Stary pałac w Grapicach © adammatuszek

Na tle starego pałacu w Grapicach