Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 4 maja 2014 · dodano: 11.05.2014 | Komentarze 0

W piękne słoneczne przedpołudnie postanowiliśmy z moim przyjacielem Marcinem wyjechać rowerkami za miasto. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Karczemki - Rozłazino - Dzięcielec - Linia - Zakrzewo - Popowo - Dziechno - Jezioro Osowskie - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 45,5 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. Zdecydowana większość wyjazdu (ok. 30 km) przebiegała drogami gruntowymi i leśnymi. Cel wyprawy był jeden - dojechanie standardowo niebieskim szlakiem na stary most kolejowy w Karczemkach. W dniu dzisiejszym towarzyszył nam przenośny giętki statyw fotograficzny, który dostałem na swoje urodziny od przyjaciół. Sprawdził się on w 100%. Po zrobieniu zdjęć pojechaliśmy do Dzięcielca i tu przeglądając świetną mapkę Rybickiego w mojej rowerowej nawigacji Garmina jechaliśmy w kierunku Lęborka, poznając przy okazji nowe trasy. Na jednej z dróg niedaleko Zakrzewa zaliczyłem mały upadek (jadąc na szczęście w otwartych SPD), na szczęście skończyło się na lekkich otarciach i potłuczeniach. Będąc w Zakrzewie pojechaliśmy nad jeziorko, robiąc zdjęcia i dalej spokojnie, odkrywając nowe drogi dojechaliśmy do Lęborka.

Z Marcinem na starym moście kolejowym w Karczemkach
Z Marcinem na starym moście kolejowym w Karczemkach © adammatuszek

Z Marcinem. W tle stary most kolejowy w Karczemkach
Z Marcinem. W tle stary most kolejowy w Karczemkach © adammatuszek

Widok na drogę asfaltową Dzięcielec - Lębork z drogi Rozłazino - Dzięcielec
Widok na drogę asfaltową Dzięcielec - Lębork z drogi Rozłazino - Dzięcielec © adammatuszek

Widok na Dzięcielec z drogi gruntowej biegnącej w kierunku Kętrzyna
Widok na Dzięcielec z drogi gruntowej biegnącej w kierunku Kętrzyna © adammatuszek

Zbliżenie na Kętrzyno i okolice z zawieszonej linii kolejowej Pruszcz Gdański - Łeba, niedaleko Kętrzyna © adammatuszek

Zawieszona linia kolejowa Pruszcz Gdański - Łeba, niedaleko Kętrzyna. Widok w kierunku Nawcza. Po lewej stronie droga gruntowa, którą jechaliśmy z Marcinem © adammatuszek

Zawieszona linia kolejowa Pruszcz Gdański - Łeba, niedaleko Kętrzyna. Widok w kierunku Linii © adammatuszek

Widok na drogę asfaltową Linia - Lębork z drogi gruntowej niedaleko Zakrzewa
Widok na drogę asfaltową Linia - Lębork z drogi gruntowej niedaleko Zakrzewa © adammatuszek