Środowy wyjazd rowerkiem na Wieżycę.

Środa, 18 czerwca 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 0

W środowy poranek postanowiłem wybrać się rowerkiem na Wieżycę. Trasa, jaka pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Borucino - Stężyca - Szymbark - Wieżyca - Chmielno - Garcz - Miechucino - Mirachowo - Strzepcz - Linia - Lębork. Dystans wyniósł 133 km.
Co do samej jazdy. Jechało się bardzo dobrze. Początkowo jechało się ciężko. Za wsią Łebunia nogi złapały właściwy rytm i po ok. 2 godzinach i 25 minutach dojechałem do Szymbarku. Tu po raz kolejny wszedłem do "domku do góry nogami". Zrobiłem kilkanaście zdjęć i udałem się na Wieżycę. Wszedłem na wieżę widokową, zrobiłem kilkadziesiąt zdjęć i udałem się w drogę powrotną do Lęborka. W Chmielnie zrobiłem postój, zaopatrując się w wodę i artykuły żywnościowe. Prędkość jazdy była cały czas ta sama. Dojeżdżając do wsi Strzepcz wiatr zmienił kierunek na północno - zachodni. Ostatnie 20 kilometrów pokonałem bardzo wolno, jadąc pod silny przedni wiatr. Podsumowując jazdę zaliczam do bardzo udanych. Zmęczony, ale szczęśliwy wróciłem do Lęborka.