Sobotni wyjazd rowerkiem za miasto.

Sobota, 28 czerwca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 0

W sobotnie przedpołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Redkowice - Janowice - Garczegorze - Wilkowo - Tawęcino - Świchowo - Pużyce - Brzeźno Lęborskie. Dystans wyniósł niecałe 55 km.
Co do samej jazdy. Pierwotny mój plan zakładał pokonanie innej trasy. W Redkowicach otrzymałem telefon od Marcina z propozycją wspólnej jazdy na stary most kolejowy w Tawęcinie. Most ten mieliśmy odwiedzić kilkanaście dni wcześniej, jednak z uwagi na awarię roweru Marcina nie było to wcześniej możliwe. Dojechałem do Wilkowa, zrobiłem kilkunastominutową przerwę i czekałem na przyjaciela. Następnie razem udaliśmy się do Tawęcina zobaczyć stary most kolejowy na zawieszonej linii Wejherowo - Gniewino - Choczewo - Garczegorze.
Po ok. 30 minutach i zrobieniu kilkunastu zdjęć udaliśmy się w drogę powrotną. W Świchowie zrobiliśmy przerwę z uwagi na mocne opady deszczu. Po jakimś czasie dojechaliśmy do Pużyc robiąc zdjęcia starego wiatraka. Następnie w deszczu przez Brzeźno Lęborskie dojechaliśmy do Lęborka.
Pozdrawiam.

Widok z mostu kolejowego w Tawęcinie
Widok z mostu kolejowego w Tawęcinie © adammatuszek

Na moście kolejowym w Tawęcinie

Na moście kolejowym w Tawęcinie © adammatuszek

Most kolejowy w Tawęcinie
Most kolejowy w Tawęcinie © adammatuszek

Na tle most kolejowego w Tawęcinie