• Sprzęt Maxbike Gavia

Niedzielny poranny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 6 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 0

W niedzielny poranek postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Borucino - Łączyno - Miechucino - Mirachowo - Strzepcz - Linia - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 91 km.
Co do samej jazdy. Jechało się świetnie. Przed wycieczką starałem się ustawić właściwą pozycję siodełka i myślę, że mi się to udało. Na wszelki wypadek wziąłem ze sobą klucz imbusowy :-). W nogach była moc, każdy pokonywany kilometr był przyjemnością. Na podjazdach nie oszczędzałem się, starałem się jechać na maksymalnie swoich największych możliwościach. W Mirachowie zrobiłem krótki postój w celu uzupełnienia wody. Pogoda do jazdy świetna - ponad 30 stopni w cieniu, pot lał się ze mnie dużymi ilościami :-). Po dotarciu do domu otrzymałem propozycję od Marcina w celu popołudniowego wyjazdu za miasto, z której skorzystałem. O tej wycieczce w kolejnej notce :-).