Sobotni rajd Pocztyliona.

Sobota, 4 października 2014 · dodano: 29.03.2015 | Komentarze 0

W sobotę 4 października 2014r odbył się IV Rajd Rowerowy Pocztylion zorganizowany przez LOT Ziemia Lęborska - Łeba, Gminę Cewice, Nadleśnictwo Cewice oraz Lęborskie Stowarzyszenie Rowerowe LEW Lębork. Start imprezy nastąpił ok. godz. 9:00 przy Cmentarzu Żołnierzy Radzieckich w Lęborku. Na początku krótkie przemówienie wygłosił p. Jan Kiśluk. Chwilę później wyruszyliśmy w kierunku obelisku w pobliżu Oskowa, upamiętniającym śmierć pocztyliona. Do Leśnic pojechaliśmy lasem wzdłuż drogi krajowej nr 6, następnie przez las drogami gruntowymi i asfaltowymi dojechaliśmy do Unieszynka i stamtąd pod obelisk w Oskowie. Zrobiliśmy zdjęcie grupowe i po kilkunastu minutach tą samą co przyjechaliśmy dotarliśmy do Unieszynka. W tej wsi przy sklepie zrobiliśmy postój i udaliśmy się w kierunku Jeziora Brody. Tu czekało na nas ognisko z kiełbaskami. Co niektórzy zażyli nawet kąpieli w jeziorku :-). Następnie przez Krępkowice, Dziechlino i leśną drogą wzdłuż drogi krajowej nr 6 dotarliśmy ponownie do Cmentarza Żołnierzy Radzieckich, gdzie nastąpiło zakończenie rajdu. Dystans wyniósł ok. 42 km.
W tym miejscu chciałbym podziękować LOT Ziemia Lęborska - Łeba, Gminie Cewice, oraz Nadleśnictwu Cewice za zorganizowanie rajdu. Dziękuję Maciejowi Górskiemu oraz Darkowi Kosiorowi za dbanie o to, aby nikt nie jechał ostatni :-). Dziękuję również Wam wszystkim za tak liczny udział w tym rajdzie :-). Jedynie co mam sobie do zarzucenia jako prowadzącemu rajd to nieprzygotowanie się do niego z uwagi na przeziębienie.
Do zobaczenia na kolejnych rajdach :-).
Adam

Start Rajdu Pocztyliona
Start Rajdu Pocztyliona © adammatuszek
Rajd Pocztyliona podczas przejazdu przez Lesiaki
Rajd Pocztyliona podczas przejazdu przez Lesiaki © adammatuszek Przy obelisku upamiętniającym zabitego pocztyliona poczty cesarskiej w Kamieńcu
Przy obelisku upamiętniającym zabitego pocztyliona poczty cesarskiej w Kamieńcu © adammatuszek