Niedzielny krótki wyjazd za miasto.

Niedziela, 7 maja 2017 · dodano: 07.05.2017 | Komentarze 2

Dzisiejszy niedzielny krótki wyjazd za miasto. Pokonana trasa to: Lębork - Kębłowo Nowowiejskie - Mosty - Lębork. Celem dzisiejszego wyjazdu był rozjazd po wczorajszych 103 km, pojechanie na punkt widokowy niedaleko Kębłowa Nowowiejskiego oraz pokręcenie się w okolicach zawieszonej linii kolejowej nr 229 Pruszcz Gdański - Łeba. Cele udało się osiągnąć - poznałem nowe miejsca widokowe niedaleko Lęborka, przejechałem się nowymi drogami leśnymi wokół Lęborka, znalazłem kilka przecięć dróg leśnych z zawieszoną linią kolejową nr 229 Pruszcz Gdański - Łeba w okolicach Lęborka - zrobiłem zdjęcia tych miejsc, które będą dostępne na portalu bazakolejowa.pl. Pogoda do jazdy dobra - było zimniej niż wczoraj.

Kębłowo Nowowiejskie oraz Wilkowo Nowowiejskie z miejsca widokowego w lesie niedaleko Kębłowa Nowowiejskiego © adammatuszek

W lesie. W tle Kębłowo Nowowiejskie
W lesie. W tle Kębłowo Nowowiejskie © adammatuszek

Zawieszona linia kolejowa nr 229 Pruszcz Gdański - Łeba; odcinek niedaleko Lęborka, widok w stronę Lęborka © adammatuszek