Niedzielny wyjazd za miasto.

Niedziela, 14 maja 2017 · dodano: 14.05.2017 | Komentarze 0

Dzisiejszy niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto. Pokonana trasa to: Lębork - Nowa Wieś Lęborska - Kisewo - Łęczyce - Kaczkowo - Chrzanowo - Mierzyno - Choczewo - Żelazno - Strzeszewo - Maszewko - Łebień - Rekowo - Kisewo - Nowa Wieś Lęborska - Wilkowo Nowowiejskie - Janowice - Redkowice - Nowa Wieś Lęborska - Lębork. Dystans wyniósł 100 km.
Co do dzisiejszego jazdy - był on nakierowany na tzw. nabijanie kilometrów. Ostatnio mniej jeżdżę 100% drogami asfaltowymi - częściej szosa/las, przez co nieco mniej pokonuję kilometrów, stąd też taki dzisiejszy wybór. W kilku miejscach udało się zrobić zdjęcia - w tym zawieszonej linii kolejowej nr 230 w okolicy Choczewa oraz pola rzepaku w Żelaźnie i w Strzeszewie. W Strzeszewie postój przy sklepie i uzupełnienie płynów. Jechało się bardzo dobrze, przed Lęborkiem (w okolicach Łebienia), podjąłem decyzję, iż spróbuję pobić magiczną barierę "100 km". Udało się :-). W Wilkowie Nowowiejskim będąc już lekko zmęczony na podjeździe zaatakowały mnie 3 średnie psy, które na szczęście goniły mnie kilka metrów. Niestety poczułem ból w prawej łydce, najprawdopdobniej mięsień jest naciągnięty. Pogoda do jazdy bardzo dobra, wiatr nie utrudniał jazdy. Świeciło słoneczko, udało się opalić nogi i ręce :-).
Zapraszam do obejrzenia najciekawszych zdjęć z dzisiejszego wyjazdu.

Linia kolejowa nr 230 Wejherowo - Garczegorze w okolicach wsi Choczewo. Prosto nasyp prowadzi w kierunku Garczegorza © adammatuszek

Pola rzepaku we wsi Żelazno. W tle przy drzewach asfaltowa droga prowadząca do Lęborka © adammatuszek

Pola rzepaku we wsi Strzeszewo
Pola rzepaku we wsi Strzeszewo © adammatuszek

W Strzeszewie na tle pola rzepaku i wiatraków