Środowy grupowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Środa, 7 czerwca 2017 · dodano: 09.06.2017 | Komentarze 0

Nowi ludzie, deszcz, słońce, tęcza, spotkanie z naszym sponsorem – właścicielem Cukierni Iwonka p. Januszem Labuda w Łęczycach – tak w jednym zdaniu można opisać dzisiejszy minirajd zorganizowany przez Stowarzyszenie Rowerowe „Lew Lębork”. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork – Nowa Wieś Lęborska – Kębłowo Nowowiejskie – Kisewo – Łęczyce – Mosty – Lębork, dystans wyniósł ok. 25 km.
Ale zacznijmy od początku. Na starcie stawiło się 19 osób. Już początek rajdu zapowiadał opady deszczu, od Lęborka do Kębłowa jechało się przy zachmurzonym niebie. Po dostaniu się na punkt widokowy w lesie nieopodal Kębłowa zaczął padać deszcz. Na szczęście nie były to zbyt mocne opady. Po kilkunastu minutach na w słoneczku udaliśmy się do Łęczyc. Po drodze, przed Kisewem dojechaliśmy na tzw. „diabelski kamień”. Przed Łęczycami znowu złapał nas deszcz. Przy okazji naszym oczom ukazała się tęcza. W Łęczycach przy Cukierni Iwonka zrobiliśmy kilkuminutowy postój. Mieliśmy szczęście – spotkaliśmy właściciela Cukierni – p. Janusza Labuda. Adam i Renata przedstawili obecnym na rajdzie rowerzystom naszego Sponsora, któremu podziękowaliśmy za dotychczasową współpracę. Na koniec zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie. Cali, zdrowi, szczęśliwi dojechaliśmy do Lęborka, gdzie zakończyliśmy rajd.
Podziękowania dla Sławek Jesień za zabezpieczenie tyłu kolumny rowerzystów. Przy okazji chciałbym przeprosić jedną osobę – Marcina. Przypominam – mapka z trasami rowerowymi do pobrania oraz inne ciekawe informacje znajdziecie na stronie Stowarzyszenia – www.lew.lebork.pl . Zapraszamy na kolejne minirajdy organizowane przez Stowarzyszenie Rowerowe „Lew Lębork, które odbywają się co tydzień w środy przy dobrej pogodzie – obserwujcie nasz profil na Facebooku.