Niedzielny wyjazd za miasto.

Niedziela, 18 czerwca 2017 · dodano: 19.06.2017 | Komentarze 0

Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto. Trasa pokonana to: Lębork - Mierzyno - Gniewino - Sobieńczyce - Krokowa - Swarzewo - Puck - Kostkowo - Mierzyno - Lębork. Dystans wyniósł ok. 140 km.
Bardzo fajny wyjazd bardzo fajnej ekipy w bardzo fajnej pogodzie - tak w skrócie można opisać wyjazd. Pierwszą część trasy do Pucka jechaliśmy z wiatrem. Co jakiś czas zatrzymawaliśmy się robiąc zdjęcia przy stolemach (Mierzyno, Gniewino), w pałacyku w Krokowej czy na ścieżce rowerowej po byłym nasypie kolejowym Krokowa - Swarzewo. Zjeżdżając z Gniewina większość z nas pobiła swoje rekordy prędkości; natomiast większość przeklinała podjeżdżając pod podjazd w Sobieńczycach :-). W Swarzewie dojechała do nas Renia Wichert. Razem zwiedziliśmy Puck i oczywiście McDonalds (ja jak zwykle zamówiłem 2x duże fytki :D )
Podróż powrotna do Lęborka minęła nam jazdą pod wiatr. Powoli zmęczenie dawało się we znaki, choć jadąc w grupie nie było aż tak odczuwalne. Dla większości z nas ta trasa to było pobicie swojego rekordu życiowego. Do domu wróciliśmy w późnych godzinach wieczornych, będąc zadowoleni z pokonanego dystansu :-).
Zapraszam do obejrzenia najciekawszych zdjęć z wyjazdu :-).

Sarna z młodym na polu w okolicy wsi Chrzanowo
Sarna z młodym na polu w okolicy wsi Chrzanowo © adammatuszek

Ze stolemem we wsi Mierzyno
Ze stolemem we wsi Mierzyno © adammatuszek

Ze stolemem we wsi Gniewino
Ze stolemem we wsi Gniewino © adammatuszek

We wsi Krokowa
We wsi Krokowa © adammatuszek

Pola w okolicach wsi Łebcz
Pola w okolicach wsi Łebcz © adammatuszek

Pola maków w okolicy wsi Swarzewo