Środowy grupowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Środa, 21 czerwca 2017 · dodano: 22.06.2017 | Komentarze 1

W środę 21.06.2017r odbył się kolejny minirajd zorganizowany przez Stowarzyszenie Rowerowe "Lew Lębork". Na starcie stawiła się bardzo liczna, bo 19 grupa cyklistów. Trasa jaką pokonaliśmy to: Lębork - Mosty - Łęczyce - Niedarzyno - Chmieleniec - Bożepole Wielkie - Jeżewo - Rozłazino - Dzięcielec - Lębork. Dystans wyniósł ok. 43 km. Minirajd nie należał do najłatwiejszych. Pierwszy 20 km odcinek z Lęborka do Bożegopola Wielkiego był łatwy do pokonania - dominowały na nim odcinki płaskie. Drugi odcinek z Bożegopola Wielkiego do Lęborka to głównie podjazdy, a w końcowej fazie zjazdy. Kilkadziesiąt metrów za wsią Bożepole Wielkie mieliśmy przymusową kilkunastominutową przerwę spowodowaną awarią roweru jednej z naszych uczestniczek. Liczne ciekawostki związane z okolicami opowiadał nam Roman Szajna :-). Mini rajd zakończyliśmy kilkukilometrowym zjazdem przy cmentarzu ok. godziny 21:20. Bardzo serdecznie dziękuję Wam wszystkim za udział w minirajdzie, za tak liczną frekwencję, Sławek Jesień za zabezpieczanie tyłów. Jak zawsze była bardzo miła atmosfera, pogoda również dopisała. Obserwujcie profil naszego Stowarzyszenia; jeżeli nie będzie padać w przyszłą środę i uda się dogadać jedną rzecz to przyszły minirajd zapowiada się bardzo ciekawie :-).

Podczas rajdu w okolicy wsi Dzięcielec