Piątkowy wyjazd za miasto.

Piątek, 7 lipca 2017 · dodano: 11.07.2017 | Komentarze 0

Dzisiejszy wyjazd rowerkiem z koleżanką ze Stowarzyszenia Rowerowego "Lew Lębork" Asia Wo. Trasa pokonana to: Lębork - Nowa Wieś Lęborska - Janowice - Redkowice - Gorzyno - Stowięcino - Główczyce - Izbica - Żarnowska - Charbrowo - Wicko - Nowa Wieś Lęborska - Lębork - Mosty - Lubowidz - Lębork. Mój pokonany dystans wyniósł 101,5 km, Asi 73 km.
Co do samej jazdy. Pierwotnie umawialiśmy się na wycieczkę ok. 50 kilometrową. A że się dobrze (nawet pojechaliśmy przez Zgierz) i miło jechało pojechaliśmy do Słowińskiego Parku Narodowego szlakiem R10 z Izbicy do Żarnowskiej (coś dla Ciebie Krzysztof Ha :D). Było trochę piachu, ale daliśmy radę. Po drodze weszliśmy na drewniany pomost na Wielkim Bagnie. Z Żarnowskiej do Białogardy jechaliśmy drogą dla samobójców rowerowych (remontowany odcinek Żarnowska - Białogarda). We wsi Charbrowski Bór pokazałem Asi dom, z którego tydzień temu wybiegł pies i gonił mnie o 2:30 w nocy ok. 200 metrów (Agnieszka Wa i Michał Waszkuć pamiętacie chyba nie?:D). W Nowej Wsi Lęborskiej Asia Wo pojechała do siebie, ja mając na liczniku ok. 88 km postanowiłem dokręcić do 100. I udało się :-).
Wyjazd bardzo fajny, jeden z moich najlepszych i najbardziej udanych w tym roku. Przez większość trasy towarzyszyła nam mżawka. Asia Wo dzięki za bardzo mile spędzone popołudnie na rowerku :-).
Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.