Poniedziałkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Poniedziałek, 10 lipca 2017 · dodano: 11.07.2017 | Komentarze 0

Poniedziałkowy wyjazd rowerkiem na Kaszuby. Pokonana trasa to: Lębork - Sierakowice - Borucino - Miechucino - Mirachowo - Miłoszewo - Linia - Rozłazino - Łęczyce - Kisewo - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 104,5 km.
Co do samego wyjazdu - jechało się świetnie. Mając w nogach piątkowe 101,5 km; sobotnie 103,5 km i wczorajsze lżejsze - rozjazdowe 41,5 km nie spodziewałem się szału. Wybrałem bardzo trudną trasę z wieloma cięższymi podjazdami. Liczyłem, iż zmęczenie da o sobie znać. Na szczęście nie dało :-). Standardowo do Bukowiny rozkręcałem się. Przed Sierakowicami minął mnie Piotr Rzeszutek z Klubu Kolarskiego "Lew Lębork", z którym w Sierakowicach wymieniłem kilka zdań. Za Sierakowicami gonił mnie piesek, uciekłem :-). Za Miłoszewem zrobiłem zdjęcie z Damkiem - kaszubskim leniwym duchem odpowiedzialnym za rzeczy tajemne i ukryte. W Łęczycach w Cukierni Iwonka zrobiłem zaopatrzenie i dojechałem do domu. Gdyby nie pewne obowiązki jechałbym dalej - w nogach była moc, świeżość :-).

Z Damkiem - kaszubskim leniwym duchem odpowiedzialnym za rzeczy tajemne i ukryte © adammatuszek

Okolice wsi Nawcz
Okolice wsi Nawcz © adammatuszek

Okolice wsi Kisewo
Okolice wsi Kisewo © adammatuszek

Kwiaty na polu w okolicy wsi Kisewo