Sobotni wyjazd rowerkiem za miasto na Dni Gminy Wicko.

Sobota, 15 lipca 2017 · dodano: 26.07.2017 | Komentarze 0

W sobotę 15.07.2017r członkowie Stowarzyszenia Rowerowego "Lew Lębork" skorzystali z zaproszenia Urzędu Gminy Wicko i poraz kolejny uczestniczyli w Dniach Gminy Wicko 2017. Udział Lwów polegał na przejeździe w Paradzie Czarownic z Wicka do Charbrowa. Po przyjeździe do Charbrowa za grupką motocyklistów zrobiliśmy rundkę dookoła stadionu. Po chwili czekały na nas kawa, herbata i ciasto przygotowane przez Organizatorów. Część z nas skorzystała z atrakcji na stadionie - symulatora lotów, symulatora dachowania czy porobiła bańki. Po ok. 1,5 godzinie jedna grupka Lwów wróciła do Lęborka, a druga pojechała do Słowińskiego Parku Narodowego, do Łeby i nad Jezioro Czarne.
W tym miejscu bardzo serdecznie pragnę podziękować p. Dariuszowi Waleśkiewiczowi - Wójtowi Gminy Wicko, p. Agnieszce Wolańskiej - zastępcy Wójta Gminy Wicko oraz innym niewymienionym tu osobom za zaproszenie Stowarzyszenia Rowerowego "Lew Lębork" na Dni Gminy Wicko oraz za wspaniałą gościnę. Bardzo cieszymy się, iż "Lew Lębork" poraz kolejny mógł zagościć na Dniach Gminy Wicko.
Dziękuję w imieniu członków Stowarzyszenia Rowerowego "Lew Lębork"