Środowy grupowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Środa, 2 sierpnia 2017 · dodano: 19.08.2017 | Komentarze 0

W środę 02.08.2017r odbył się kolejny minirajd zorganizowany przez Stowarzyszenie Rowerowe "Lew Lębork". Na starcie stawiła się 32 osobowa grupka rowerzystów. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Leśnice - punkt widokowy niedaleko Unieszyna - Pogorzelice - Piaskowa - Leśnice - Lębork. Dystans wyniósł ok. 32 km. Celem wyjazdu było odwiedzenie punktu widokowego leżącego w lesie niedaleko Unieszyna.
Trasa nie należała do najłatwiejszych - do pokonania był ok. 1,5 km podjazd, jednak wszyscy dali radę :-). Po przejechaniu ok. 16 km otrzymaliśmy za to nagrodę - naszym oczom ukazało się bardzo piękne miejsce widokowe z widokiem na tereny położone na zachód od Lęborka (ok. 1 km od drogi asfaltowej Unieszyno - Pogorzelice). Większość z nas była w tym miejscu po raz pierwszy i zapewne nie po raz ostatni :-). Po kilkunastu minutach przerwy spokojnym tempem wróciliśmy do Lęborka.
W tym miejscu chciałbym podziękować Sławek Jesień za bardzo dużą pomoc w prowadzeniu grupy :-). Największe podziękowania kieruję do Was za Waszą obecność. W ubiegłym roku na minirajdach średnio było od 10 do 15 osób, w tym roku często jest tak, iż rajdy cieszą się frekwencją powyżej 30 osób, czasami nawet ponad 50. Jako członkowie Stowarzyszenia Rowerowego "Lew Lębork" jesteśmy bardzo zadowoleni z tego powodu, iż rajdy organizowane przez nas trafiają do Was, że bardzo chętnie z nami jeździcie.
Zapraszam na kolejne minirajdy organizowane przez Stowarzyszenie Rowerowe "Lew Lębork".