Sobotni wyjazd rowerkiem za miasto.

Sobota, 12 sierpnia 2017 · dodano: 19.08.2017 | Komentarze 0

Sobotni grupowy wyjazd rowerami do Ustki i Rowów. Pokonana trasa to: Słupsk - Dolina Charlotty - Ustka - Orzechowo - Poddąbie - Dębina - Rowy - Gabino - Siemianice - Słupsk. Dystans wyniósł ok. 83 km.
Wyjazd na Ustkę planowałem od kilku tygodni. Byłem tu już rowerem w 2012 roku. Ostatnio lubię powracać do miejsc, które odwiedziłem już rowerem. Tak było niedawno z moim wyjazdem do Kościerzyny (ostatni pobyt w 2011 roku). Udało się zebrać liczną grupkę (w grupce zawsze jedzie się inaczej, milej) i wyruszyć. Ok. 9:45 wyruszyliśmy ze Słupska. Przy wyjeździe z miasta udało się spotkać członków grupy rowerowej Wentylki - m.in. Andrzej Uptass i Joanna Raczyńska, którzy poprowadzili nas do Ustki malowniczymi trasami przez Dolinę Charlotty. W Ustce nasze drogi się rozdzieliły. My pojechaliśmy na promenadę zjeść obiad. Ja, Andrzej Hallmann i Krzysztof Ha weszliśmy do Muzeum Figur Woskowych. Tu straciłem rozum i poczułem się jak kilkuletnie dziecko - co widać na załączonych fotografiach :-). Śmiechu było bardzo dużo, świetnie bawiliśmy się robiąc zdjęcia w tym miejscu.
Następnie udaliśmy się do Rowów. Pierwotnie planowaliśmy jechać trasą zwiniętych torów. Plany uległy zmianie i do Rowów pojechaliśmy czerwonym pieszym szlakiem - dość dobrze oznakowanym. Nikt chyba nie żałuje zmiany planów. Pomimo, iż było czasami ciężko (piachy), za to widoki były świetne. Jazda rowerem mając po lewej stronie klify zrobiła na nas duże wrażenie. W Poddąbiu i w Rowach z uwagi na krótkie opady deszczu zrobiliśmy małe przerwy. W Słupsku zameldowaliśmy się po 21:30, będąc w domach ok. 23:00.
W tym miejscu dziękuję wszystkim Wam za udział w wyjeździe. Była bardzo fajna atmosfera, było dużo śmiechu, szczególnie w Muzeum Figur Woskowych :-). Członkom grupy Wentylki dziękuję za pokazanie nam malowniczej drogi; Andrzej Uptass za udostępnienie swoich zdjęć; kilka fotek tej galerii jest autorstwa Andrzeja.
Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć, są bardzo ciekawe.