Sobotni wyjazd rowerkiem za miasto.

Sobota, 11 maja 2019 · dodano: 12.05.2019 | Komentarze 0

Sobotni grupowy wyjazd rowerkiem za miasto. Pokonana trasa to: Lębork - Unieszynko - Oskowo - Rokitki - Rokity - Kozin - Cewice - Lębork. Pokonany dystans wyniósł nieco ponad 68 km.
Co do samej jazdy. Wyjazd był moim pomysłem. Chciałem pokazać grupce członków naszego Stowarzyszenia Rowerowego "Lew Lębork" pomnik upamiętniający katastrofę niemieckiego samolotu Junckers JU52, który rozbił się 06.11.1934 roku na polu niedaleko wsi Rokitki - więcej informacji tutaj: http://cmentarze.lebork.pl/index.php/pl/pomniki/25... Udało się tam dojechać - pierwszy raz byłem tam w 2017 roku. Następnie skierowaliśmy się do wsi Kozin do arboretum (ogród botaniczny). Po chwili przerwy spokojnym tempem dojechaliśmy do Lęborka. Przy okazji robiłem za bagażowego - wiozłem 2 sakwy, do których część z nas (jechało nas 8) wsadziło kurtki i inne rzeczy. Sakwy na taki wyjazd to konieczność, zawsze na takie wyjazdy wiozę ze sobą apteczkę i narzędzia. Pogoda do jazdy dobra. Było chłodno, co jakiś czas świeciło słońce.
Pozdrawiam.
Przy pomniku upamiętniającym katastrofę lotniczą niemieckiego samolotu Junckers JU52 z dnia 06.11.1934r niedaleko wsi Rokitki. © adammatuszek