• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Czwartkowy wyjazd rowerkiem za miasto.

Czwartek, 23 kwietnia 2020 · dodano: 23.04.2020 | Komentarze 1

Czwartkowy samotny wyjazd rowerkiem za miasto. Pokonana trasa to: Lębork - Wilkowo Nowowiejskie - Garczegorze - Łebień - Charbrowo - Wicko - Garczegorze - Janowice - Redkowice - Lębork. Dystans wyniósł 61 km.
Co do samej jazdy - jechało się dobrze. Pierwsze 20 km do Maszewka to walka z północnym, silnym i zimnym wiatrem. Jeszcze wcześniej, bo w Wilkowie Nowowiejskim gonił mnie piesek. Droga do Charbrowa minęła dobrze, następnie od Charbrowa do Garczegorza jechałem z wiatrem :-). Od Garczegorza do Janowic znowu jechało się pod wiatr. Za Janowicami sytuacja się poprawiła. Niestety na 47,5 km trasy miałem kryzys. Ciężko się oddychało, w nogach niestety nie było mocy. Na szczęście kryzys po kilku minutach kryzys minął i spokojnym tempem dojechałem do Lęborka. Widać braki kondycyjne, w miarę możliwości trzeba je nadrobić. Na całej trasie świeciło słoneczko, co uprzyjemniało jazdę.