• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 10 maja 2020 · dodano: 10.05.2020 | Komentarze 0

Niedzielny samotny wyjazd rowerkiem za miasto. Pokonana trasa to: Lębork - Kamienica Królewska - Linia - Nawcz - Łęczyce - Rekowo Lęborskie - Lędziechowo - Garczegorze - Janowice - Redkowice - Nowa Wieś Lęborska - Lębork. Dystans wyniósł 101 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. W piątek pokonałem rowerem 50 km, a w sobotę 70 km. Plan minimalny nie zawierał żadnego określonego dystansu do pokonania, plan normalny zakładał zrobienie 80 km (50+70+80=200), a optymalny 100 km. Po 2 wcześniejszych jazdach nie wiedziałem, jak zachowają się nogi, jak będą pracować na trasie. Na szczęście przed wyjazdem zawsze się przygotowuję - sprawdzam m.in. wiejący wiatr, temperaturę. Pierwsza godzina do Kamienicy Królewskiej upłynęła pod kątem podjazdów i jazdy pod wiatr. Pod kątem prędkości szału nie było, nogi rozkręcały się. Kolejny odcinek do Lędziechowa jechałem w większości z wiatrem i było więcej zjazdów. Za Lędziechowem ponownie wiatr zaczął wiać w twarz. Z uwagi na to, iż dobrze się jechało postanowiłem zaryzykować i podjąć przejechania 100 km. W Garczegorzu na stacji benzynowej uzupełniłem płyny i spokojnym tempem wróciłem do Lęborka. Czuję satysfakcję, iż udało się przejechać te 100 km. Nogi bolą, ale jest to ból zwycięzcy. W tym roku jakoś mniej jeżdżę - niestety głównie przez niesprzyjającą pogodę (zimno). Należy się cieszyć, gdyż niestety od jutra ma przyjść gwałtowne załamanie pogody i jazda nie będzie przyjemna (ma być ok. 6-7 stopni Celsjusza, ma padać nawet grad, śnieg).
Pogoda do jazdy dziś idealna - było ciepło, wiatr nie był uciążliwy.