• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 7 czerwca 2020 · dodano: 07.06.2020 | Komentarze 0

Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto. Pokonana trasa to: Lębork - Łebunia - Kamienica Królewska - Niepoczołowice - Linia - Lębork. Dystans wyniósł 51,5 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. Według kilku prognoz pogody dziś miało padać. Stąd też nie byłem zdecydowany na wyjazd rowerem. Nie lubię jeździć w deszczu. Z biegiem czasu sytuacja się zmieniła i w południe postanowiłem wyjechać. Początkowo jechałem pod ciepły wiatr, nogi pracowały dobrze. W Linii zaczęło padać, podjąłem więc decyzję o skróceniu trasy i pojechaniu prosto do Lęborka. Opady deszczu towarzyszyły mi kilka kilometrów. Po prawie 2 godzinach jazdy zameldowałem się w Lęborku. Czuję niedosyt, bo nogi bardzo dobrze pracowały. Ale cóż. Skąd mogłem wiedzieć czy pada w Lęborku. Miałem wywieszoną pościel na balkonie, nie chciałem spać w mokrej kołdrze i poduszce :-). Na części trasy świeciło słońce; większość trasy przejechałem przy zachmurzonym niebie. Na szczęście było ciepło - jechałem na krótkim rękawku i w krótkich spodenkach :-).