Poniedziałkowy wypad.

Poniedziałek, 17 sierpnia 2009 · dodano: 18.08.2009 | Komentarze 0

W dniu wczorajszym, tj. 17. 08. 2009r postanowiłem zrobić sobie sam rundkę za miasto - wyjechałem o 17:30.

Z Lęborka jechałem przez Kębłowo, Brzeźno, Świchowo do Żelazna. W Żelaźnie odbiłem w lewo na drogę 213 i dojechałem nią do Przebendowa. Tam dałem w prawo i dojechałem do Kurowa. Mając trochę czasu postanowiłem zrobić sobie dodatkowo kilka kilometrów i pojechałem prosto do Jackowa, Biebrowa i Słajszewa wyjeżdżając w Ciekocinie. Tu skręciłem w prawo i dojechałem do Sasina. W Sasinie dałem w lewo, po 2 km skręciłem ponownie w lewo i tak jadąc prosto dojechałem do Garczegorza. Tu dałem w lewo i do Lęborka wróciłem przez Wilkowo. Widoki wspaniałe, drogi dobre (odliczając Świchowo, Świchówko i odcinek Sasino - skrzyżowanie do Ulinii), było czuć to morskie powietrze.

Trasa 70,9 km, czas jazdy 2h 41 min. Średnia prędkość 26,3 km/h tj. 1 km = 2 min 17 sek.

W trasie (odliczając miasto, tj. ok 3,5 km) średni czas przejechany 1 km to 2 min 15 sek - 2 min 17 sek.
www.nowe.adammatuszek.xbr.pl - polecam, moje fotki z jazdy