Niedzielny wyjazd.

Niedziela, 23 sierpnia 2009 · dodano: 23.08.2009 | Komentarze 0

Niedziela zapowiadała się piękna (i taka rzeczywiście była), tak więc postanowiłem wybrać się z samego rana na rower. Moim celem było objechanie Jeziora Żarnowieckiego od strony wschodniej - po tej stronie Jeziora nigdy nie jechałem (pozostałe części - tj. północną, południową i zachodnią mam "zaliczone"). Poza tym mogłem zobaczyć elektrownię szczytowo - pompową i tereny po byłej elektrowni atomowej w Żarnowcu leżące po stronie południowej, południowo - wschodniej od Jeziora. Przy okazji chciałem przetestować nową, bezpłatną mapę (Mapę Pomorza) w moim odbiorniku GPS i porównać ją do innych, z których korzystałem.

Moja trasa, którą dziś pokonałem to: Lębork - Brzeźno - Gniewino - Czymanowo - Kartoszyno - Lubkowo - Wierzchucino - Choczewo - Choczewko - Strzeszewo - Maszewko skrz. - Łebień - Wilkowo - Lębork, wyszło niecałe 100 km (choć było sił na więcej km).

Co do trasy - jazda była przyjemna, z wiejącym wiatrem w przód przez większość jazdy. Nie zależało mi na prędkości (choć i ona była dobra 24,9 km/h licząc z wieloma zatrzymaniami na robienie fotografii i wiatrem), lecz na podziwianiu terenów oraz ich zapis na karcie pamięci aparatu cyfrowego. Co do nowej testowanej mapy - sprawdzi się ona głównie po lasach (coś dla Waldka), zawiera sporo leśnych ścieżek, szlaków rowerowych (w tym niebieski z Lęborka). Po drodze spotykałem wielu rowerzystów (głównie na drodze wojewódzkiej nr 213, odcinek Wierzchucino - Maszewko).

Link do przejechanej trasy:

Zdjęcia z dzisiejszej jazdy: www.nowe.adammatuszek.xbr.pl