Świąteczny poniedziałkowy wypad.

Poniedziałek, 5 kwietnia 2010 · dodano: 05.04.2010 | Komentarze 0

Korzystając z pięknie zapowiadającej się pogody jak i dnia świątecznego dnia wolnego od pracy postanowiłem wybrać się gdzieś dalej za miasto, z zamiarem zrobienia szybszego przejazdu, jak nie na całym, to choć na jednym z odcinków. Trasa, jaką pokonałem była mi dobrze znana - robiłem ją co prawda 2 raz w tym wariancie, jednak wielokrotnie pokonywałem poszczególne odcinki.

Trasa z dnia dzisiejszego to: Lębork - Sierakowice - Czarna Dąbrówka - Cewice - Osowo skrz. - Maszewo - Unieszyno - Pogorzelice - Lębork; 99,5 km - 4 godziny i 5 minut (wliczając wolniejszą jazdę w mieście, tj. niecałe 9 km).

Wyprawa bardzo udana, przejechana z dobrą prędkością (szczególnie odcinek Lębork Jednostka Wojskowa - Sierakowice Centrum skrzyżowanie dróg 211 i 214; 23,6 km w czasie 56 minut, z licznymi podjazdami i Czarna Dąbrówka - skrzyżowanie dróg 212 i do Maszewa; 20,6 km w czasie 48 minut). Jak to w Lany Poniedziałek nie ominęła mnie woda na trasie, dostałem trochę polany w Gowidlinie. Merida spisała się świetnie - szczególnie podczas licznych podjazdów pod Sierakowice.