Poniedziałkowy wyjazd.

Poniedziałek, 26 lipca 2010 · dodano: 26.07.2010 | Komentarze 3

Korzystając z 2-tygodniowego urlopu od pracy wybrałem się z Marcinem za miasto. Cel - test nowej mapy do Garmina oraz oczywiście przejażdżka za miasto Meridą .

Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Gniewino - Wejherowo - Milwino - Linia - Lębork.

Dystans 102,6 km; średnia prędkość za miastem 23,8 km/h (licząc z miastem 23,7 km/h). W Bolszewie przez roboty drogowe prędkość spadła na krótkim dystansie ok. 0,3 km/h - nie była ona najważniejsza. Pomiędzy Linią a Zakrzewem oderwałem się Marcinowi (w pewnym momencie dystans między nami był ok 1,5 km), by ten po mimo szybkich zjazdów Dziechna (ja na nich odpoczywałem) dogonić mnie kawałek za cmentarzem (oczywiście ja kontrolowałem sytuację ). Co do mapy - ma więcej punktów POI i kilka dróg - głównie leśnych.

Link do trasy:

W Wejherowie. © adammatuszek

Pozdrawiam,

Adam Matuszek

adammatuszek
| 15:19 poniedziałek, 26 lipca 2010 | linkuj GPS - Garmin Edge 605, mapy robię w programie Garmina MapSource (freeware), zapisuję jako .gpx i wrzucam na gpsies.com :-).
griszaGDA
| 14:49 poniedziałek, 26 lipca 2010 | linkuj jakim uradzeniem(zapewne GPS) rejestrujesz trasę, podaj nazwę model, albo jakiegoś linka.
| 14:47 poniedziałek, 26 lipca 2010 | linkuj bardzo ładne kółeczko...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wodum