Niedzielny wyjazd.

Niedziela, 24 kwietnia 2011 · dodano: 24.04.2011 | Komentarze 0

W świąteczną niedzielę przed południem wybraliśmy się z Marcinem rowerami. Celem było dojechanie na Stilo, w jedną stronę lasami/polami - w drugą asfaltem.
Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - polami do Rekowa - asfaltem do Bąsewic - lasem do Stilo przez Borkowo Lęborskie i Sasino - potem już cały czas asfaltem Bargędzino - Łebień - Garczegorze - Wilkowo - Lębork. Dystans ok 72 km. Pogoda świetna, nad samym morzem było jednak zdecydowanie chłodniej.
W stronę morza nastąpiły lekkie problemy z moim Garminem Edge 605 (nie chciał czytać przygotowanej trasy na komputerze), jednak za pomocą wbudowanego w Edge 605 kompasu dojechaliśmy szczęśliwie nad Bałtyk. Między Borkowem Lęborskim a Sasinem w lesie były fajne zjazdy - można było na nich rozwinąć dużą prędkość. Pod koniec trasy niestety "odezwało się" moje kontuzjowane prawe kolano. Czeka więc mnie kilkudniowa przerwa w jeździe.
Adam Matuszek

Link do trasy:

Morze Bałtyckie w okolicach Stilo (Osetnik). © adammatuszek

Morze Bałtyckie w okolicach wsi Stilo (Osetnik). © adammatuszek

Małe zbliżenie - tylko Bałtyk i ja :-). © adammatuszek

Na tle Morza Bałtyckiego ze swoim sprzętem w okolicach Stilo (Osetnik). © adammatuszek