• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Wtorkowy wyjazd na Kaszuby.

Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 0

Po obiedzie, korzystając z pięknej pogody postanowiłem wybrać się na nasze piękne Kaszuby. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Miechucino - Mirachowo - Strzepcz - Linia - Lębork; 76 km, 31 V 2011 r.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy - jechało się super. Na początku wyprawy, do Sierakowic towarzyszył mi silny południowy wiatr utrudniający jazdę. Oprócz tego pogoda do jazdy odpowiednia (temperatura prawie na całej trasie wynosiła ponad 30 stopni Celsjusza - dla mnie to warunki świetne do jazdy). Świeciło cały czas słońce - w końcu :D. Poraz kolejny powtórzę - Kaszuby są przepiękne, szczególnie okolice Miechucina i Mirachowa, gdzie jest wiele wspaniałych widoków. A po rowerze - dla dobrego zakończenia dnia - wieczorem grałem - odpoczywałem 1,5h :D na Orliku.
Jak zawsze - poniżej link do trasy i najciekawsze zdjęcia (a zdjęć zrobiłem ok. 50; było z czego wybierać).