Niedzielny popołudniowy wyjazd.

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 0

W piękne niedzielne popołudnie, zgodnie z zapowiedzią na forum postanowiłem wybrać się moją Meridą na Kaszuby. Punktem docelowym była Czarna Dąbrówka. Trasa, jaką pokonałem to: Trasa rowerkiem Lębork - Sierakowice - Czarna Dąbrówka - Lębork. Wyszło równe 79,5 km. Z Lęborka do Sierakowic jechałem 62 minuty, z Sierakowic do Czarnej Dąbrówki - 54 minuty, z Czarnej Dąbrówki do Lęborka 69 minut. Średnia prędkość wyniosła 25,7 km/h, na trasie poza miastem była o 0,1 km/h wyższa.
Co do samego wyjazdu - jechało się bardzo dobrze. Pogoda idealna do jazdy. Temperatura odpowiednia, jedynie na odcinku Sierakowice - Czarna Dąbrówka cały czas wiał wiatr w twarz. W Gowidlinie zrobiłem ok. 10 minutowy postój na rozmowę z dobrym kolegą ze studiów.
Podsumowując. Jazda udana, kolejne fotki do kolekcji zrobione.
Jak zawsze podaję link do trasy i kilka najciekawszych zdjęć.
Adam Matuszek

Przepiękny widok na krajobraz Kaszub niedaleko Gowidlina. © adammatuszek

Kościół pod wezwaniem Św. Andrzeja Boboli w Rokitach. © adammatuszek

Rzeka Łupawa niedaleko wsi Kozin. © adammatuszek

Miejsce pamięci niedaleko Cewic ku czci zamordowanego pocztyliona poczty cesarskiej. © adammatuszek