Niedzielny wyjazd do Łeby - "Domek do góry nogami"

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 0

Korzystając z ładnej pogody, pomimo bólu kręgosłupa postanowiłem wybrać się na przejażdżkę za miasto. Tym razem celem było odwiedzenie "domku do góry nogami" w Łebie. Jak zwykle w wyprawie towarzyszył mi mój przyjaciel Marcin. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Żelazno - Sasino - Sarbsk - Łeba- Sarbsk - Łebień - Wilkowo - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 97 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze, choć na większości trasy (szczególnie na podjazdach) odczuwałem ból w kręgosłupie (spowodowany najprawdopodobniej sobotnim upadkiem na Orliku). Pogoda do jazdy - idealna.
Ok. 12:30 dojechaliśmy do celu i odwiedziliśmy domek. Wrażenia - bardzo ciekawe. Mieliśmy porównanie do podobnego obiektu w Szymbarku. Domek w Łebie jest jednak mniejszy. Dla zainteresowanych: obiekt ten znajduje się przy Al. Św. Jakuba (przed Łebą należy skręcić w prawo na obwodnicę wschodnią). Koszt biletu 9 zł. Po zwiedzeniu domku udaliśmy się na obiad i pojechaliśmy do Lęborka. Między Łebieniem a Garczegorzem naszą jazdę urozmaiciła mała mżawka.
Podsumowując - wyprawa bardzo udana, pogoda w sam raz do jazdy. Widać jednak, że się starzeję - od jakiegoś czasu a to ząb, a to kręgosłup boli :-). Starość nie radość :-).
Jak zawsze - link do trasy i kilka najciekawszych zdjęć.