Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 4

W niedzielne popołudnie, ponownie będąc ograniczony czasowo wybrałem się na krótką przejażdżkę rowerkiem za miasto. Towarzyszył mi mój przyjaciel Marcin.
Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Redkowice - Rozgórze - Krępa Kaszubska - Lębork. Dystans wyniósł ponad 31,5 km.
Co do jazdy - jechało się dobrze, pogoda dopisała. Podczas większości trasy dokuczał mi ból w prawym kolanie. Niestety, w najbliższym czasie czeka mnie kilkudniowy odpoczynek od roweru i wizyta u lekarza.
Jak zawsze link do trasy i zdjęcia.
Adam

Na ścieżce rowerowej przy trasie nr 214, niedaleko Krępy Kaszubskiej. © adammatuszek

Widok na przebudowaną drogę nr 214 (Łeba - Lębork) i ścieżkę rowerową. © adammatuszek

tymooteusz | 13:12 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj na końcu zdania miał być znak zapytania...
tymooteusz | 13:12 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj A za Białogardą jest już tylko asfalt do Łeby|
luki15
| 08:47 piątek, 30 marca 2012 | linkuj Ścieżka rowerowa zaczyna się w Białogardzie i kończy się w Nowej Wsi Lęborskiej.Długość ścieżki wynosi ok 11km.
rammzes
| 10:19 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Jak długa jest ta ścieżka i skąd się zaczyna?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzepo