Wtorkowy wyjazd na Wieżycę.

Środa, 25 lipca 2012 · dodano: 25.07.2012 | Komentarze 0

Korzystając z 2 tygodniowego urlopu postanowiłem wybrać się rowerkiem na wieżę widokową do Wieżycy.
Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Borucino - Stężyca - Gołubie - Szymbark - Wieżyca - Chmielno - Miechucino - Sierakowice - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 125,5 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. Na samym początku jakoś ciężko było złapać właściwy rytm jazdy. Być może było to spowodowane przez witr wiejący w twarz. Po dojechaniu do Wieżycy i zrobieniu kilkunastu zdjęć postanowiłem udać się w kierunku Lęborka.
Po dojechaniu do Ostrzyc udałem się na posiłek do małej knajpki, w której byłem z Marcinem rok temu. Kierując się do tego miejsca zauważyłem, że lewa noga pozostała w pedale i po chwili było małe boom :-). Na szczęście nie stało się nic groźnego - skończyło się na otarciach i skaleczeniach kolana, biodra i łokcia. Tak oto zaliczyłem swój pierwszy upadek jadąc w SPD-kach :-). Po chwili wziąłem ponownie rower i dojechałem - tym razem już bez większych przygód do Lęborka.
Podsumowując - Wieżyca ponownie zdobyta, pogoda idealna do jazdy.
Jak zawsze link do trasy i najciekawsze zdjęcie.