Niedzielny wyjazd za miasto.

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 27.04.2013 | Komentarze 0

W niedzielne południe postanowiłem wybrać się rowerem za miasto. Tym razem chciałem sprawdzić swój organizm na dłuższym dystansie. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Sierakowice - Czarna Dąbrówka - Lębork. Dystans wyniósł ponad 79,5 km.
Co do jazdy - jechało się nadspodziewanie dobrze. Na 1 odcinku do Sierakowic wiał wschodni i południowy wiatr, stąd też do tabliczki wjazdowej do Sierakowic miałem czas 1 godz. 7 minut (zwykle ten odcinek pokonuję w czasie 57 - 62 minuty). Z Sierakowic do Czarnej Dąbrówki jazda była samą przyjemnością, fragment ten pokonałem w ok. 48 minut. Kolejny etap z Czarnej Dąbrówki do Lęborka to znowu był powrót do wiatru. Jechało się dobrze, choć na odcinku Oskowo - Cewice (ok. 60 km trasy) widać było braki w jeździe. Podsumowując - w połączeniu z fatalnymi stanami dróg jazda udana.
Jak zawsze link do trasy i archiwalne zdjęcia.
Adam

Kościół pod wezwaniem Św. Andrzeja Boboli w Rokitach. © adammatuszek

Rzeka Łupawa niedaleko wsi Kozin. © adammatuszek

Miejsce pamięci niedaleko Cewic ku czci zamordowanego pocztyliona poczty cesarskiej. © adammatuszek