Niedzielny deszczowy wyjazd za miasto.

Niedziela, 12 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 0

W niedzielne południe postanowiliśmy się wybrać z Marcinem na rower. Plan na trasę był nieco inny, ale zrobiliśmy taką rundkę: Lębork - Wilkowo - Garczegorze - Janowice - Redkowice - Lębork. Dystans wyniósł 30 km.
Co do samej jazdy. Plany były takie, aby udać się w kierunku Pobłocia/Główczyc, by przez Stowięcino i Redkowice wrócić do Lęborka. Tym razem pogoda miała jednak inne plany. W Wilkowie złapała nas mżawka, jechaliśmy dalej do Garczegorza. Tu dalej jadąc w mżawce postanowiliśmy jechać dalej i udaliśmy się w kierunku Janowic. Tu nastąpiło coś, czego się nie spodziewaliśmy, czyli oberwanie chmury. Jadąc w deszczu przez Janowice dojechaliśmy do Redkowic. Odcinek ten 5 kilometrowy minął szybko, na szczęście w mniejszym deszczu. Co się odwlecze to nie uciecze - w Redkowicach deszcz zaczął znowu mocniej padać. I tak do Lęborka cali mokrzy dojechaliśmy. Jedynym dla mnie pocieszeniem był fakt, iż na jazdę wziąłem Krossa z błotnikami :-).
Jak zawsze link do trasy.