Niedzielny popołudniowy wyjazd za miasto.

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 0

W niedzielne popołudnie postanowiłęm wybrać się z Marcinem na krótki wyjazd rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Łęczyce - Nawcz - Linia - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 53 km.
Co do jazdy - jechało się bardzo dobrze. Po sobotniej nieudanej jeździe nie było śladu - czułem, że było to spowodowane silnym wiatrem wiejącym w przód, gdyż dziś nogi dobrze jechały. Podjazdy również nie sprawiały problemów - podjeżdżało się dobrze przy nawet przednim lekkim wietrze. W Nawczu ok. 10 minutowy postój.Ostatnie 18-19 km od Linii do Lęborka to prawdziwa przyjemność jazdy - dużo odcinków prostych, zjazdy, kilka podjazdów - do tego z wiatrem :-). Cóż dodać, cóż ująć :-). Tempo lajtowe, choć na kilku odcinkach trochę dało się przyspieszyć. Pogoda oczywiście dopisała.
Jak zawsze link do trasy i kilka nowych zdjęć (wyszły dobre, więc wrzucam, pisałem zresztą, że się poprawię z wrzucaniem nowych zdjęć do siec :D).

Widok na Nawcz z kierunku południowego od wsi Osiek © adammatuszek

Widok na Nawcz. W tle po lewej stronie, za domkami drzewa przy drodze - podjeździe na odcinku Nawcz - Dzięcielec © adammatuszek

Widok na skrzyżowanie dróg do Kętrzyna, Nawcza i Osiek niedaleko Tłuczewa © adammatuszek