Środowy grupowy wyjazd za miasto.

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 04.07.2013 | Komentarze 0

W środowe popołudnie miałem do wyboru wyjazd rowerkiem lub grę w piłkę ze znajomymi. "Miłość do roweru" okazała się silniejsza i wraz z 11 osobową grupką pokonaliśmy trasę Lębork - Leśnice - Krępkowice - Dziechlino - Leśnice - Lębork. Dystans wyniósł ok. 30,5 km. Część z niej pokonaliśmy lasami.
Co do samej jazdy - była ona nadspodziewanie ciekawa. Ok. 6 km po starcie spadł mi łańcuch, więc musiałem go założyć. Chwilę później nie wypiąłem lewego buta z pedału SPD i stanąłem w miejscu. Ku mojemu zaskoczeniu nie wpadłem w pokrzywy i trawy :-). Na dodatek przez całą trasę skrzypiały mi pedały - muszę je przesmarować. Razem bez większych problemów dojechaliśmy najpierw nad jezioro Brody i zrobiliśmy ok. 15 minut postoju. Następnie udaliśmy się do dębu Świętopełk. Po kilkunastu minutach wyruszyliśmy w podróż powrotną do Lęborka.
Tym razem nie ma linku do trasy, są za to zdjęcia autorstwa Izy.
Adam

Przygotowania do wyjazdu do dębu Świętopełk, czyli , założenie słuchawek, włączenie muzyki i jazda :-) © adammatuszek