Środowy poranny wyjazd, czyli test naprawionej Meridy na szosie.

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 2

W środowy poranek postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Żelazno - Jackowo - Sasino - Maszewko - Garczegorze - Wilkowo - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 71 km.
Co do samej jazdy. Jechało się świetnie. Celem było przetestowanie nowych podzespołów - tj. kasety, łańcucha oraz przednich klocków hamulcowych, które uległy awarii podczas poniedziałkowej wycieczki. Na samym początku jechało się dobrze, powoli rozkręcałem prędkość. Z racji tego, że miałem pod wiatr jechało się niezbyt przyjemnie. Po ok. 17 km za Świchowem i Świchówkiem i jazdy po kocich łbach (jak ja to lubię) średnią prędkość miałem ok. 27 km/h. Wiedziałem, że jest to mój dzień. Zatrzymałem się niedaleko Zwartówka robiąc zdjęcia i ruszyłem w kierunku Żelazna. Po kilku minutach w Żelaźnie skręciłem w lewo i za Przebendowem w prawo, robiąc dodatkową kilkukilometrową pętlę wokół Ciekocina. Chwilę wcześniej w Kurowie zrobiłem zdjęcia kościoła. Stopniowo przyspieszałem, dochodząc do średniej prędkości 27,5 km/h. W Ciekocinie skręciłem w prawo i dojechałem do Sasina. Tu było trochę podjazdów, Merida jednak dzielnie dawała sobie radę. Kilka minut później skręciłem w lewo i przez Maszewko, Łebień, Garczegorze i Wilkowo dojechałem do Lęborka, cały czas delikatnie przyspieszając. Odcinek 28,5 km od skrzyżowania Ulinia/Sasino - Lębork pokonałem w 55 minut z 3 zatrzymaniami w mieście.
Podsumowując jazda bardzo udana. Merida po liftingu jeździ bardzo dobrze. Pogoda do jazdy w sam raz. Jazda poranna zaliczona z wynikiem 71 km, a wieczorem czeka mnie popołudniowe kręcenie na 2 kółkach, tym razem w zdecydowanie spokojniejszym tempie.
Poniżej link do trasy i kilka zdjęć z trasy.