Czwartkowy poranny wyjazd.

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 1

W czwartkowy poranek postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Rozłazino - Nawcz - Dzięcielec - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 42 km.
Co do samej jazdy. Po przejechaniu w dniu wczorajszym ponad 100 km postanowiłem wybrać krótszą niż ostatnio trasę. Poza tym pogoda jakoś nie zachęcała zbytnio do jazdy - było pochmurno, w niektórych miejscach padała mżawka. Oszczędzając siły na kolejne dni wybrałem Krossa, który dobry jest na krótsze odległości. Poza tym częściej zatrzymywałem się robiąc zdjęcia, testując ustawienia aparatu.
Podsumowując - jazda udana, kolejne kilometry przejechane w nogach.
Poniżej link do trasy i kilka nowych zdjęć.

Stare tory kolejowe relacji Lębork - Pruszcz Gdański niedaleko Nawcza © adammatuszek

Okolice Nawcza. W tle za drzewami droga Nawcz - Dzięcielec © adammatuszek

Stare tory kolejowe relacji Lębork - Pruszcz Gdański i pola niedaleko Nawcza © adammatuszek