Niedzielny wyjazd za miasto.

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 23.08.2013 | Komentarze 1

W niedzielne przedpołudnie postanowiliśmy z Marcinem wybrać się rowerami za miasto. Celem był dojazd do Góry Zamkowej. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Jezioro Osowskie - Okalice - Niepoczołowice - Kamienicki Młyn - Miłoszewo - Linia - Lębork. Dystans wyniósł ok. 68 km.
Co do samej jazdy. Wycieczkę do Zamkowej Góry planowaliśmy od kilku tygodni, jednak zawsze stawało coś na przeszkodzie. Tym razem udało się i chwilę po godzinie 11:00 wyjechaliśmy z Lęborka. Droga, szczególnie na początku miała w większości prowadzić drogami gruntowymi. Tak było do Okalic, gdzie wg mapy powinna być dobrej jakości ścieżka leśna, w rzeczywistości była ona zarośnięta i nieprzejezdna. Po krótkiej naradzie skręciliśmy na szosę do Bukowiny. Stąd udaliśmy się "gruntówkami" do Niepoczołowic, by dojechać do Kamienickiego Młyna asfaltem.
W Kamienickim Młynie nastąpił znowu powrót do dróg gruntowych jadąc na Zamkową Górę, do diabelskiego kamienia w Miłoszewie i do Linii. W Linii ponownie zjechaliśmy na szosę i spokojnie, z małą przerwą na uzupełnienie płynów w sklepie dojechaliśmy do Lęborka.
Podsumowując. Jazda udana, pogoda świetna.
Poniżej kilkanaście zdjęć z wyjazdu.