• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Sobotni popołudniowy wyjazd za miasto.

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 0

W sobotnie popołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Redkowice - Janowice - Lędziechowo - Łebień - Maszewko - Żelazno - Lębork. Dystans wyniósł 70 km.
Co do samej jazdy - jechało się bardzo dobrze. Początkowe 18 km pokonałem sam. Przed wsią Pogorszewo odebrałem telefon od Marcina z pytaniem czy jadę gdzieś rowerem. Odpowiedziałem, że przejeżdżam niedaleko Lęborka i mogę poczekać przy ścieżce rowerowej na skrzyżowaniu dróg przed Garczegorzem, na przystanku autobusowym. Tu miałem ok. 50 minutowy postój, który upłynął na słuchaniu muzyki. Po przyjeździe kolegi wyruszyliśmy dalej pokonując kilkadziesiąt kilometrów. Tempo jazdy - dość szybkie, z Lęborka do Garczegorza skrzyż. miałem średnią prędkość 27,5 km/h, potem jechałem spokojnie, przyspieszając na odcinku Kisewo - Kębłowo.
Podsumowując - jazda udana. Pogoda dobra, na odcinku Żelazno - Lębork nieprzyjemnie wiał wiatr. Kolejne kilometry w nogach, to najważniejsze :-).
Poniżej link do trasy i jedno zdjęcie z wczorajszego wyjazdu.