• Sprzęt Merida Crossway TFS 700 V.

Piątkowy popołudniowy wyjazd za miasto.

Piątek, 16 sierpnia 2013 · dodano: 16.08.2013 | Komentarze 1

W piątkowe popołudnie, po skończonej pracy i zjedzonym obiedzie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Nawcz - Linia - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 53 km.
Co do samej jazdy - jechało się świetnie. Po wczorajszej porannej niedyspozycji (kac) nie było żadnego śladu. Z tego też powodu nie wybrałem się na przejażdżkę. Może to i dobrze, gdyż dzisiaj w nogach była moc. Wyjazd ten to pokonana jedna z moich ulubionych tras - jest na niej na początku dużo odcinków prostych, potem kilka podjazdów, a następnie zjazdów. Dla każdego coś fajnego :-).
Co do ciekawostek z dzisiejszego wyjazdu - w Łęczycach postój ok. 5 minutowy na przejeździe kolejowym. Tempo na trasie dobre; na zjazdach tak jak zwykle, czyli odpoczynek, na podjazdach spokojna wspinaczka.
Podsumowując - przejażdżka udana. Pogoda do jazdy idealna - oby zawsze taka była. Wiatr nie przeszkadzał w jeździe, w nogach była moc - warunki spełnione do stwierdzenia, że wyjazd można zaliczyć do zakończonych sukcesem :-).