Niedzielny wieczorny wyjazd za miasto.

Niedziela, 11 sierpnia 2013 · dodano: 13.08.2013 | Komentarze 0

W niedzielny wieczór postanowiliśmy z Marcinem wybrać się na przejażdżkę rowerami za miasto. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Redkowice - Janowice - Garczegorze - Łebień - Rekowo - Łęczyce - Nawcz - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 63,5 km.
Co do samej jazdy. Wyjazd planowany był popołudniu, ze względu na opady deszczu wyjechaliśmy przed godziną 19:00. Jechało się dobrze, choć na odcinku od Godętowa do Lęborka trzeba było zwalniać ze względu na nadchodzące ciemności. W Nawczu, przed podjazdem do Dzięcielca uruchomiłem swoją lampkę Sigmę Pava w trybie High, czyli z wysokim natężeniem światła. Po chwili oświetlenie wyłączyło się, a ja nie miałem przy sobie zapasowych baterii. Na szczęście już za wsią Dzięcielec lampkę udało się włączyć na zwykłym trybie, dzięki czemu bez większych przeszkód dojechaliśmy do Lęborka. Ok. 21:00 w w/w wsi, jadąc już w kompletnej ciemności zza ogrodzenia wyskoczył duży pies i gonił nas. My nie daliśmy za wygraną - chociażby dlatego, że kilkadziesiąt metrów dalej był długi zjazd z wieloma dziurami na drodze :-). Przed 21:30 byliśmy w Lęborku.
Podsumowując - wyjazd udany. Tempo bardzo spokojne - chociażby ze względu na brak lampki przedniej u Marcina. Pogoda do jazdy dobra - wiał wiatr, nie przeszkadzał on jednak.