Sobotni popołudniowy wyjazd za miasto.

Sobota, 10 sierpnia 2013 · dodano: 11.08.2013 | Komentarze 0

W sobotnie popołudnie postanowiłem wybrać się z Marcinem na krótki wyjazd rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Leśnice - Unieszynko - Kotuszewo - Mikorowo - Unieszynko - Maszewo - Jezioro Osowskie - Lębork. Dystans wyniósł ok. 55 km.
Co do samej jazdy. Cała trasa była autorstwa Marcina. Ogólnie jechało się dobrze, odcinki Piaskowa - Unieszynko (nie w całości),Unieszynko - Kotuszewo oraz Mikorowo - Unieszynko prowadziły drogami leśnymi (w tym kocimi łbami). Te fragmenty sprawiły najwięcej problemów - były one często nieprzejezdne, rozjeżdżone przez samochody wywożące drzewa z lasów. W Mikorowie na przystanku PKS mieliśmy chwilę odpoczynku ze względu na padający deszcz. W Unieszyńcu Garmin poraz drugi tego dnia dostał zawieszki. Ok. 2 km od Maszewa na drogę wybiegła nam sarna, niestety nie udało się jej sfotografować.
Podsomowując - jazda udana, pogoda dość dobra.
Poniżej kilka najciekawszych zdjęć.