Niedzielny wyjazd rowerkiem nad morze.

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 11.09.2013 | Komentarze 0

W niedzielne przedpołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Towarzyszyli mi Marcin, Kuba i Michał. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Żelazno - Sasino - Stilo - Sasino - Maszewko - Łebień - Garczegorze - Lębork. Dystans wyniósł ok. 75 km.
Co do samej jazdy. Pierwotnie planowałem wyjazd szosą na Wieżycę, jednak zmieniłem plany. Wrzuciłem na Facebooka informację o planowanej trasie, by dostać potwierdzenie od Kuby i Michała, do Marcina zadzwoniłem. Jazda przebiegła spokojnie, bez żadnych usterek. Odwiedziliśmy latarnię morską w Stilo - ja z Michałem weszliśmy na nią. Po kilkunastu minutach udaliśmy się nad Morze Bałtyckie i tu spędziliśmy ok. 2 godziny. Czas minął nam na kąpieli w morzu (woda była bardzo ciepła), opalaniu się i rozmowach na temat różnych rzeczy. Chwilę po 16:00 wyruszyliśmy w podróż powrotną do Lęborka. Słowa uznania należą się Michałowi, który pobił swój rekord - przejechał bez większych problemów 75 km jednego dnia.
Podsumowując. Pogoda do jazdy świetna, wycieczka udana. Kolejne kilometry w nogach - o to przecież chodzi :-).
Poniżej kilkanaście najciekawszych zdjęć z niedzielnego wyjazdu.