Niedzielny wyjazd rowerami za miasto.

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 26.09.2013 | Komentarze 0

W niedzielny poranek postanowiłem wybrać się rowerkami za miasto. Towarzyszyli mi Kuba i Paweł. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Rozłazino - Nawcz - Linia - Kamieniecki Młyn - Linia - Zakrzewo - Popowo - Dziechno - Lębork. Dystans wyniósł ok. 65 km.
Co do samej jazdy. Podobnie, jak w sbotę wizyta zaczęła się u Kuby, który nasmarował mi łańcuch. Po chwili wyjechaliśmy z miasta. Byliśmy trochę ograniczeni czasowo(Paweł miał SKM-kę z Lęborka do Słupska o 14:39). Zaplanowałem więc krótką ciekawą trasę do 2 fajnych miejsc - mostu kolejowego w Karczemkach (tu nigdy nie był Paweł) i punktu widokowego Zamkowa Góra (tu nigdy nie był Kuba). Do Karczemek dojechaliśmy troszeczkę dłuższą, ale za to łatwiejszą i szybszą trasą (nie jak to zwykle jest niebieskim szlakiem - lasem). Po kilkunastu minutach spędzonych na moście pojechaliśmy dalej na punkt widokowy Zamkowa Góra). Poruszaliśmy się w większości asfaltem - z powodu ograniczonego czasu wolałem nie ryzykować jazdy drogami leśnymi (za rok napewno to sprawdzę). Ok. 11:30 byliśmy na Zamkowej Górze. Tu nastąpiła godzinna przerwa i spokojnym tempem, z wiatrem szosą ruszyliśmy do Lęborka. W Lęborku byliśmy przed 14:00. Chwila rozmowy z Pawłem przy stacji PKP i wraz z Kubą każdy z nas udał się do domu.
Przy okazji tego wyjazdu przekroczyłem przejechanie 4 tysięcy km rowerem (nie licząc codziennej jeździe
4 km po mieście), co patrząc na rozpoczęcie sezonu w II połowie kwietnia jest świetnym wynikiem.

Podsumowując - jazda bardzo udana.
Poniżej kilka zdjęć z wyjazdu.

Widok z mostu kolejowego z Karczemkach na nieczynnej linii kolejowej © adammatuszek

Z Kubą na moście kolejowym w Karczemkach na nieczynnej linii kolejowej © adammatuszek

Z Pawłem na moście kolejowym w Karczemkach na nieczynnej linii kolejowej © adammatuszek

Zachowane tory na moście kolejowym w Karczemkach na nieczynnej linii kolejowej © adammatuszek