Sobotni wyjazd rowerkiem.

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 30.12.2013 | Komentarze 0

W sobotni poranek postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonaliśmy to: Lębork - Most kolejowy w Karczemkach - Rozłazino - Dzięcielec - Dziechno - Lębork. Dystans wyniósł nieco ponad 35 km.

Co do samej jazdy. Jechało się bardzo dobrze. Poruszaliśmy się znajomymi ścieżkami, było też poznawanie nieznanych leśnych dróg. Sam jeżdżąc ostatnio po okolicznych lasach miałem w pamięci niektóre ścieżki. Jednym z naszych celów było dojechanie do mostu kolejowego w Karczemkach i wejście na niego z rowerami. Przy okazji udało się zrobić kilkanaście zdjęć - jesieni na tymże moście. Po jakimś czasie udaliśmy się w drogę powrotną do Lęborka. Będąc ok. 5 - 6 km przed miastem nastąpiła moja wywrotka. Rzecz się działa podczas fajnego zjazdu. Kuba jechał pierwszy po mojej lewej stronie. Ja jechałem środkiem leśnej ścieżki, w dość dużej bezpiecznej od kolegi z prędkością ok. 35 km/h. W pewnej chwili usłyszałem słowa Kuby: "Adam uważaj", który wjechał w mój tor jazdy. Moja reakcja była gwałtowna - szybko nacisnąłem hamulce. Po chwili przeleciałem kilka metrów przez kierownicę i zatrzymałem się kilka metrów na trawie. Miałem szczęście, że jechałem w otwartych zapięciach SPD, zapiętych używam jedynie na szosie. Skończyło się jedynie na otarciach naskórka, poleciało też trochę krwi. Cali i szczęśliwi wróciliśmy do domów.

Podsumowując - jazda bardzo udana. Pogoda dość dobra, choć wiał zimny i nieprzyjemny wiatr, odczuwalny głównie na odcinkach szosowych. Poniżej prawie 30 najciekawszych zdjęć z tego wyjazdu.

Jesienny las niedaleko Lęborka © adammatuszek

Jesienny las niedaleko Lęborka. Obok stare tory kolejowe Lębork - Pruszcz Gdański © adammatuszek

W lesie niedaleko Lęborka
W lesie niedaleko Lęborka © adammatuszek

Jesienny las niedaleko Lęborka © adammatuszek

Wejście na most kolejowy w Karczemkach
Wejście na most kolejowy w Karczemkach © adammatuszek

Stare tory kolejowe linii Lębork - Pruszcz Gdański niedaleko mostu kolejowego w Karczemkach © adammatuszek

Jesień na moście kolejowym w Karczemkach
Jesień na moście kolejowym w Karczemkach © adammatuszek

Na moście kolejowym w Karczemkach
Na moście kolejowym w Karczemkach © adammatuszek

Jesień na moście kolejowym w Karczemkach
Jesień na moście kolejowym w Karczemkach © adammatuszek

W jednym z punktów obserwacyjnych niedaleko Dzięcielca
W jednym z punktów obserwacyjnych niedaleko Dzięcielca © adammatuszek

W lesie pomiędzy Dzięcielcem a Dziechnem
W lesie pomiędzy Dzięcielcem a Dziechnem © adammatuszek

Ślady hamowania podczas mojego upadku na leśnej drodze niedaleko Lęborka
Ślady hamowania podczas mojego upadku na leśnej drodze niedaleko Lęborka © adammatuszek