Sobotni wyjazd rowerkiem na most kolejowy w Karczemkach

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 1

W sobotnie przedpołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Most kolejowy w Karczemkach - Rozłazino - Dzięcielec - Lębork. Dystans wyniósł ok. 33 km.
Co do samej jazdy. Pierwotnie planowałem wyjazd nad morze. Opady deszczu spowodowały, że musiałem zmienić plany. Tak się składa, że przeczytałem rano informację na Facebooku, że Marcin i kilka innych osób postanowiło jechać na most kolejowy w Karczemkach. Dołączyłem więc do nich. Na starcie - o godz. 11:00 stawiło się nas pięciu.
Początkowo jechaliśmy w deszczu. Przed wjazdem do lasu, w okolicach cmentarza poczekaliśmy na Marcina, który zapomniał wziąć kasku. Po kilkunastu minutach wyruszyliśmy spokojnym tempem. Ja oczywiście bawiłem się w fotografa i jadąc na rowerze starałem się uwieczniać piękne jesienne leśne krajobrazy.  Do mostu dotarliśmy ok. 12:00 i tu zrobiliśmy sobie ponad półgodzinny postój, który minął nam na rozmowach i oczywiście robieniu zdjęć :-). Tu pogoda sprawiła nam niespodziankę - zza chmur wyszło słoneczko :-). Następnie przez Rozłazino i Dzięcielec dojechaliśmy do Lęborka.
Podsumowując - jazda bardzo udana.
Poniżej najciekawszych 25 zdjęć z sobotniej wyprawy

Jesienny las niedaleko Lęborka © adammatuszek

Kuba podczas jazdy
Kuba podczas jazdy © adammatuszek

Jesienny las niedaleko Lęborka. W tle, po lewej stronie droga do Dąbrówki Wielkiej © adammatuszek

Krzysiek, Marcin, Kuba i Wojtek przy swoich rowerach na moście kolejowym w Karczemkach © adammatuszek

Most kolejowy w Karczemkach
Most kolejowy w Karczemkach © adammatuszek

Marcin, Kuba, Krzysiek, Wojtek i ja na tle mostu kolejowego w Karczemkach
Marcin, Kuba, Krzysiek, Wojtek i ja na tle mostu kolejowego w Karczemkach © adammatuszek

Statyw - mała gałązka i opaska odblaskowa; dzięki którym zrobiliśmy zdjęcie grupowe na tle mostu kolejowego w Karczemkach © adammatuszek

Most kolejowy w Karczemkach
Most kolejowy w Karczemkach © adammatuszek

Fragment niebieskiego szlaku - leśna droga prowadząca do Rozłazina
Fragment niebieskiego szlaku - leśna droga prowadząca do Rozłazina © adammatuszek