Niedzielny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 16.03.2014 | Komentarze 1

W niedzielne przedpołudnie, korzystając z ładnej pogody postanowiłem wybrać się na krótką przejażdżkę rowerową za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Rozłazino - Nawcz - Dzięcielec - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 42 km.
Co do samej jazdy. Jechało się bardzo dobrze. Przez całą wyprawę walczyłem z bólem w prawym kolanie, które to zaczęło mnie boleć po sobotnim wyjeździe. Na szczęście ból umożliwiał jazdę, choć trochę wolniejszą. Przez cały czas testowałem nową korbę. Miło było zauważyć, że po zimie pojawiły się nowe odcinki dróg asfaltowych (Kębłowo - Kisewo oraz w Rozłazinie odcinek przy Kościele i rondo - nowość). Tempo jazdy bardzo spokojne, pogoda dobra, choć na odcinku Łęczyce - Nawcz wiał zimny, mocny wiatr.
Poniżej, jak zawsze link do trasy i najciekawszych kilkanaście zdjęć z wyjazdu.

Nowy odcinek asfaltowy na odcinku Kębłowo - Kisewo

Pola niedaleko Rozłazina © adammatuszek

Stare tory kolejowe niedaleko Nawcza
Stare tory kolejowe niedaleko Nawcza © adammatuszek

Stare tory kolejowe niedaleko Nawcza. Po lewej stronie, niedaleko lamp, zarośnięty peron. Dworzec kolejowy niestety zburzony © adammatuszek