Niedzielny świąteczny wyjazd rowerkiem za miasto.

Niedziela, 20 kwietnia 2014 · dodano: 03.05.2014 | Komentarze 0

W niedzielne świąteczne przedpołudnie postanowiłem wybrać się rowerkiem na krótki wyjazd za miasto. Trasa, jaką pokonałem to: Lębork - Łęczyce - Nawcz - Linia - Lębork. Dystans wyniósł niecałe 53,5 km.
Co do samej jazdy. Z samego rana czułem, jakbym miał nogi z waty. Nie wiem, czym było to spowodowane - być może wczorajszą jazdą i jeszcze małymi brakami treningowymi. Jednak nic nie mogło mnie odciągnąć od jazdy rowerkiem w tak piękny dzisiejszy dzień .
Początkowe kilometry do Łęczyc minęły powoli. Wiał silny, ale ciepły wschodni wiatr. Jechałem niezbyt szybko stałym tempem. Za Łęczycami, na odcinku Łęczyce - Nawcz - Tłuczewo wiatr nieco się zmienił, choć czasami w miejscach, gdzie nie było osłony w postaci lasu wiało solidnie w twarz. Ostatnie 20 km od Tłuczewa do Lęborka to prawdziwa przyjemność z jazdy . Jechałem z wiatrem. W nogach było czuć w końcu frajdę z pokonywania kolejnych kilometrów. Prędkość była coraz wyższa, kolejne kilometry pokonywane były zdecydowanie szybciej pomimo, iż na samym początku trasy tego nie planowałem. Ale jak tego nie robić, skoro czuć moc . Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszej jazdy.
Pozdrawiam.

Widok na Kisewo z okolic Łęczyc
Widok na Kisewo z okolic Łęczyc © adammatuszek

Stary dworzec kolejowy w Rozłazinie
Stary dworzec kolejowy w Rozłazinie © adammatuszek

Wjazd do Rozłazina z kierunku Linii
Wjazd do Rozłazina z kierunku Linii © adammatuszek

Stary most kolejowy w Rozłazinie. Pod mostem droga Rozłazino - Dzięcielec
Stary most kolejowy w Rozłazinie. Pod mostem droga Rozłazino - Dzięcielec © adammatuszek

W tle widok na drogę Nawcz - Tłuczewo. Niedaleko miejsca, z którego zrobiłem to zdjęcie drogówka złapała i ukarała mandatem kierowcę Peugeot 205 z powiatu wejherowskiego - chyba za przekroczenie prędkości :-) © adammatuszek